FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu internetowego?

 

Kontakt z naszą firmą możliwy jest w godzinach 9.00 - 18.00 od poniedziałku do piątku.

 

2. Czy oferowane przez Waszą firmę produkty są oryginalne?

 

Oczywiście, że tak jeśli w opisie produktu jest zawarta taka informacja. Jeśli natomiast w opisie występuje słowo OEM oznacza to, że jest to zamiennik.

 

3. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

 

Nie, zamówienia przyjmowane są w sposób automatyczny, tylko po zalogowaniu się w naszym sklepie. Pozwala to na sprawną obsługę logistyczną oraz możliwie najszybsze wysłanie paczki do klienta.

 

4. Czy każdy produkt, który jest na Waszej stronie macie na stanie?

 

Każdy produkt ma podgląd na aktualny stan magazynowy. Symbolizuje go pasek stanu, który w zależności od dostępnej ilości zmienia kolor oraz wartość. Kolor ciemno zielony oznacza ilość większą niż 10 szt. natomiast kolor czerwony ilość mniejszą niż 5 szt. 

 

Przykład wyświetlania stanu magazynowego określonego produktu:

 

 

 

5. Jeśli dziś złożyłem zamówienie na Waszej stronie to kiedy je otrzymam?

 

Jest to zależne od tego jaki wybrany został sposób zapłaty za dany towar. Jeśli za pobraniem towar powinien zostać dostarczony w ciągu 24 godzin; jeśli sposobem zapłaty jest przelew, jest to zależne od daty zaksięgowania pieniędzy na Naszym koncie. Jeśli dostaniemy informacje o wpłynięciu pieniędzy za towar to od razu przystępujemy do realizacji zamówienia, który również obejmuje 24 godziny.

 

6. Ile wynosi czas przesyłki towaru?

 

Standardowo jest to ok. 24 h (na terenie kraju) od momentu wyjścia towaru z magazynu czyli przekazania paczki kurierowi. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt iż jest to uzależnione od wielu czynników na które nie mamy wpływu i czas ten ulec może zmianie.

 

7. Gdzie znaleźć numer konta firmowego na które należy wpłacać pieniądze za zamówienia?

 

Po wygenerowaniu zamówienia klient zostanie poproszony o wybór sposobu zapłaty oraz przesyłki. W przypadku wybrania opcji zapłaty "przelewem na konto bankowe" należy kliknąć w łącze "zapłać przelewem" (tak jak zostało to pokazane na poniższym obrazku):

 

 

Następnie zostanie wyświetlona informacja o nr rachunku bankowego wraz z tytułem przelewu, jaki należy dokonać za złożone zamówienie:

 

 

 

8. Założyłem nowe konto (zarejestrowałem się) w Waszym sklepie. Jakie mam opcje wysyłki oraz zapłaty za złożone zamówienie?

 

W związku z licznymi powtarzającymi się sytuacjami w postaci nieodbierania przesyłek pobraniowych, nowy klient poddawany jest weryfikacji w postaci przedpłat na konto firmowe za pierwsze 3 zamówienia (za pomocą zwykłego przelewu bankowego, płatności elektronicznych "platnosci.pl" lub systemu PayPal). Po tym okresie (jeśli nie wystąpią żadne problemy) zostanie włączona opcja wysyłki za pobraniem - w tym celu klient musi skontaktować się z działem realizacji wysyłek, który włączy możliwość wysyłki towaru za pobraniem.

 

9. Czy mogę sprawdzić co aktualnie dzieje się z moją paczką?

 

Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu należy wejść na stronę firmy kurierskiej DHL i podać nr przesyłki z odpowiedniego nr zamówienia który można znaleźć w dziale "zamówienia" po zalogowaniu się.

 

Adres strony do śledzenia przesyłek: http://www.dhl.com.pl/pl/express/sprawdz_przesylke/monitoruj_przesylke.html

 

lub też bezpośrednio w samym formularzu zamówienia wystarczy kliknąć na Nr przesyłki i w nowym oknie otworzy się strona odpowiedniej firmy kurierskiej. 

 

10. Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówionego towaru?

 

Tak, istnieje taka możliwość po wcześniejszym umówieniu się. Bardzo prosimy o kontakt telefoniczny pod  nr.  tel. 222 668 402 .Warunkiem odbioru osobistego jest zaznaczenie odpowiedniej opcji w formie wysyłki ("odbiór osobisty") oraz wpisanie w adnotacjach terminu odbioru (najwcześniej na następny dzień od złożenia zamówienia). Odbiór osobisty możliwy jest w godzinach 10.00 - 17.00

 

11. Do której godziny maksymalnie mogę składać zamówienia za pobraniem, tak aby paczka została wysłana tego samego dnia?

 

Jeśli zamówienie wpłynie do systemu max. do godziny 16.15 to paczka zostanie nadana w tym samym dniu.

 

12. Czy mogę zmienić dane do faktury?

 

Tak, jest to możliwe telefonicznie przez dział realizacji wysyłek. Numer do odpowiedniego działu: 

 

Dział realizacji wysyłek:

 

tel. 222 668 402 

 

lub też poprzez zmianę danych w profilu (po zalogowaniu się).

 

13. Czy jest możliwość sprowadzenia towaru którego nie ma w Waszym sklepie?

 

Tak, w tym celu proszę skorzystać z opcji "Zaproponuj produkt" która znajduje się w poniżej menu z lewej strony ekranu (po zalogowaniu się). Jeśli zaproponowany przez klienta produkt pojawi się na stanie magazynowym, zostanie wygenerowana automatyczna wiadomość e-mail o dostępności poszukiwanego towaru.

 

14. Czy towar dostępny w Waszym sklepie jest nowy i posiada gwarancję?

 

Jeśli w opisie nie ma słowa "poserwisowy/ poserwisowa" to znaczy, że towar jest nowy i jest objęty gwarancją. Gwarancja zależna jest od rodzaju produktu i opisana jest szczegółowo w dziale "Regulamin".

 

15. W jaki sposób realizowane są reklamacje?

 

Aby zgłosić reklamację należy wypełnić formularz reklamacyjny znajdujący się w formularzu zamówienia (reklamacja musi dotyczyć określonego zamówienia). Po wypełnieniu formularza, reklamowany towar należy odesłać na adres firmy:

 

Magboss Sp. z o.o. S.K.
Strobów 47a
96-100 Skierniewice

 

16. Kto pokrywa koszty przesyłki reklamacyjnej?

 

Koszty przesyłki reklamacyjnej (od klienta do naszej firmy) zawsze pokrywa klient. Koszty ponownego odesłania towaru do klienta są po stronie firmy Magboss Sp.z o.o. S.K..

 

17. Czy jest możliwość uzyskania informacji szczegółowej na temat interesującego mnie produktu?

 

Tak, aby otrzymać szczegółowe informacje na temat danego produktu (np. czy panel przedni do określonego modelu jest w komplecie z szybką) wystarczy zadzwonić do działu magazynowego:

 

Dział magazynowy:

 

tel.:  222 668 402 

 

18. W jaki sposób działa przesyłka o tytule: Usługa online - tylko dla UNLOCK/LOGI ?

Ten rodzaj przesyłki można wybrać tylko w momencie zakupu usługi UNLOCK lub doładowania konta logami (np. kredyty Cruiser). Oznacza to iż wysyłka (np. kodu do simlocka) zostanie zrealizowana elektronicznie - na adres e-mail klienta. 

Zmodyfikowano: 2016-10-06 10:36:25